Solsken !

Vädret är underbart idag också. Man blir bara så lycklig av att vakna när det är såhär, allt blir liksom lättare.
Hursom helst, nu ska jag iallafall strax träffa Amanda, och Malin sen med. Får se vad vi hittar på, vi kanske drar till stinsen eller något annat roligt. Jag ska nog iallafall köpa ny hårfärg och göra nya slingor, det är lite wierd nu, mitt hår alltså.
Jag lägger in en bild, fast det ser inte riktigt ut som på bilden, men ändå.
PUSS / S

- Som ni ser så ser det ut som om det är typ rött/orange längst ner. Där är håret egentligen typ brunt, men med min kamera kan det bli lite hursom helst.


- Dagens outfit,
Svart linne (minns inte vart det kommer ifrån)
Tröja Salt
Jeans leggins VILA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0