21:36:22

Hej igen!

Ser att det blev jag som skrev även det här inlägget. Sandra älskling,
suger på att uppdatera. Tihi, (a)
Idag har det varit full fart hela dagen. Men jag har överlevt och vädret har ju bara vara grymt skönt, även fast det har blåst en del. Lite för mycket enligt mig, men nu ska jag inte klaga. Våren är ju iallafall påväg! Det kan ju knappast vara bara jag som lägtar något enormt tills när våren är i full gång ?
Just nu tittar jag på Desperate Housewifes, helt klart en favorit serie.
Bilder från lite olika tillfällen på dagen;
Bild 1 : Nataly, faster i affären.
Bild 2 : En del utav mig, hehe. (?)
Bild 3 : GLASS !


/ hanna

Kommentarer
Jag heter: Anonym

uppdatera mer tjejeeeeeer

2009-04-02 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0