Händelserik gårdag.. ?

Hello cutiepies!
Ledsen att jag inte han uppdatera något mer igår. Men som sagt, dagen slutade med att jag fick åka ambulans in till sjukan med syrgas och massa medicin för att kolla hjärtat. Orkar därimot inte skriva mer om det, det är anledningen iallfall.
Läkarna sa åt mig att jag skulle vara hemma idag från plugg, vilket absolut inte gjorde mig någoning. (a)
Dessutom blev pappa hemma med, fick inte vara själv eller så. Men vi gav oss iallfall ut på lite shopping today, blev inget speciellt förrutom lite krämer som jag kände ett behov av helt enkelt, hehe.
Har också beställt en ny bikinöverdel! Som jag bara tyckte var sjukt söt, lägger in en bild i nästa inlägg som jag skriver. Måste bara leta upp hemsidan igen..
PUSS / hanna


Kommentarer
Jag heter: Anonym

SHIT ;o<3 berätta vad som hände!

2009-03-30 @ 17:32:38
Jag heter: Anonym

men shit :o

berätta vad som hände ! <3

2009-03-30 @ 18:50:27
Jag heter: Anonym

jävlaaar , :O <3

2009-03-31 @ 07:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0