Home with Rebecca

Hehe, så nu fick ni några bilder från gårdagen iallfall.
Just nu sitter jag hemma hos mig med Rebecca och ska snart börja packa, ska ju till pappa idag.
Dagen har varit helt okej, började med 2 timmar SO där vi skrev uppsatser ( jag skrev om feodalism ) vilket jag tyckte var enormt tråkigt. Efter det skulle vi ha matte, men jag var hos läkaren istället, fick ny medicin igen. Den smakar inte så mycket som tur är men man kan knappt stoppa in den i munnen för att den ser så grymt äcklig ut. Den är ju förfan lila! Måste ta kort på den senare så att ni kan tycka synd om mig.. Efter det drog mamma och jag till donken, hehe.
Sen var det bara dubbel-timme kvar i bild, och sen slutade vi! Så helt okej dag alltså. Ikväll ska jag dock ner till NIP och snacka med laget om träningslägret vilket totalt förstör min kväll. Ville ju gå ut, men nehe då.. (!)
Men nu ska jag inte klaga mer! Mitt under bild lektionen kom jag och tänka på en låt som jag hade på min mobil för 2 år sen som jag tyckte var sjukt bra, och nyss sökte jag den på youtube och fixade hit den. Enjoy !
<3 / hanna

Kommentarer
Jag heter: Anonym

ÄLSKA ! <3

2009-03-27 @ 19:19:55
Jag heter: Anonym

I love the song =D <3

2009-03-30 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0