Sorry.

Förlåt, så sjukt dåligt uppdatering!
Grejen är att jag faktiskt inte haft tid för datan, utan ägnat mig mer åt ett liv i verkligheten, he-he.
Jag kan väl berätta lite om helgen..
I fredags så skulle Sandra & jag träffa Kricke och Johan. Och vi försökte ta oss till Krickes hus, men eftersom att vi inte visste riktigt vart han bodde så blev det lite problem. Vi gick typ vilse i viby (HAHA) , men sen träffade vi killarna, men dom lurade typ ut oss i skogen. Aja, kvällen blev lyckad hursomhelst tillslut.
I går (lördag) hade vi fotbollsläger över dagen. Den första träningen var riktigt, riktigt jobbig. Några spydde typ efter..
Nu ska jag snart iväg på match, eller det är iochförsig ett bra tag till, men jag ska chilla lite iallafall.
Pusspuss / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0