Träningsvärk

Ja fyfan, vilken jävla träningsvärk jag har. Mina armar känns som att dom håller på att gå av, orkar knappt lyfta dom!
Benen känns det också i, men inte ensi närheten av hur mycket det käns i mina armar. Beror nog på att jag skottade hur mycket snö som helst igår från plan, vilket jag inte är van att göra. Benen använder man ju liksom mer vardagligt ordentligt. Och ja herregud vilken uppdatering vi har. Men ni verkar ju fortsätta läsa ändå, kul det !
Men det blev seriöst så jävla mycket igår att man bara inte han och inte orkade uppdaterar heller. Vi började liksom träna vid 8 och tränade fotboll i 6 timmar eller något sånt igår + att vi löptränade och tittade på film osv. Så var inte hemma förens vid 21:15 igår kväll. Sen har vi match om några timmar, så skriver helt enkelt senare!
Puss, hanna

Kommentarer
Jag heter: Anonym

ha frågestund ;)

2009-03-29 @ 23:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0