Shine.

Ojojoj, det blev många inlägg idag.. Men antar att det är bra?
Har sett att ni bloggläsare bara blir fler och fler, det är jätteroligt och hoppas att ni fortsätter läsa våran blogg.
Idag spelade jag fotbollsmatch, 0-0 tyvärr. Vi hade inte världens bästa spel, men jag tycker ändå vi skulle ha förtjänat en vinst. Imorgon är det också skola igen, den här helgen har kännts jättelång, men det är nog för att jag har spenderat typ hela med mina föräldrar.
Tänkte lägga in bilder på mina köp i lördags,


Skor från Stadium 199kr

 
Tröja Carlings 399 Såg först väldigt enkel ut, men gillade detaljerna på ryggen

Sen är det då dom här skorna.. Jag köpte dom för cirka ett år sen, men har inte använt dom alls särskilt mycket. Jag undrar då, vad tycker ni? Är det något som passar även i sommar?

 

PUSS ! /S


Kommentarer
Jag heter: Linnea

Tack så hemskt mycket för tipset om "ving tröjan"

Jag har letat så länge! tacktacktack! <3<3

/L

2009-03-09 @ 14:31:29
URL: http://asparagusaslinnea.blogg.se/
Jag heter: Karolina

SÖTA SKORNA VA från stadium :) ME LIKE!

2009-03-09 @ 17:08:36
URL: http://hapiface.blogg.se/
Jag heter: Mussiie

Gillar tröjan :)

2009-03-10 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0